decembrie 11, 2006

o duminica Miorita, o duminica Lucian

duminica, acum doua saptamani am ascultat Miorita in romaneste si in frantuzeste impreuna cu Lara si Maayan, m-a emotionat varianta in limba romana si am fost mandra de varianta tradusa in limba franceza, toata suflarea prezenta a ascultat si aplaudat
.
duminica trecuta l-am ascultat pe Lucian. suntem vecini de cartier, ne-am mai intalnit pe autocar si/sau in avion, prin Lyon si/sau prin Campus la Doua.
Lucian este un artist-inginer sau cel putin asa se vede el si asa il vad si eu.
revin la duminica trecuta cand am fost sa-i vad mini-expozitia intitulata "resOnance" la E.N.S. Lyon 7 (Ecole Normale Superieure) si va lansez O 'Invitatie' :
Lucian organizeaza 2 intalniri la E.N.S. 'Vineri: 15 si Duminica: 17 decembrie 2006'
Lucian.Stanculescu@gmail.com
o poezie in loc de 'epilog' : sed pe covorul meu si va invit la blog