ianuarie 01, 2007

un volum de poezie... virtual? si creat din mintile tuturor? pai incepe o poezie, scrie tu primul vers iar noi la comentarii continuam :

Poemul-minge dintre prieteni cardinali

Stau pe covor a
şa nu mă vezi din stradă C a r r a

Nu mi se văd ochii fardaţi cu valuri... Ela Roseni
pofticioşi de cireşe, mure şi căpşuni C a r r a
lupii cenuşii aleargă din irişi Ela Roseni
printre copacii din mâlul multicolor Ela Roseni

Paşii tăi mărunţi netezesc asfaltul Carmen
aripile tale pun între paranteze plozii demonilor-sforari Ela Roseni
sărim din frunză în frunză pe deasupra bălţilor de apă Poezif
vărsăm lacrimi dominatoare când ştim atât de bine să urlăm bâlbâit Ela Roseni

Lacrimă din lacrimă bălţile se reunesc şi pluteste peste ape o pălărie de hârtie Poezif
covorul meu indian simt că va intra în apă C a r r a
îmi pierd urma în negura amintirilor Carmen
şi-mi păstrez umbra: credincioasă transparentă lipicioasă C a r r a

Eu aleg să joc şotron pe spinarea curcubeului. înainte de preludiu Ela Roseni

În zori de an mă uit în juru-mi Anonim
... un coşmar sau vis? Anonim
... sau poate Turnul de fildeş d-un curcubeu va fi fost năruit Anonim
şi pasul meu pe lâng-ai voştri paşi se simte Anonim
mai puţin insingurat Anonim
să nu mai plângem, suntem gata, pregătiţi, Anonim
avem... Covorul Fermecat care ne aştepta Anonim
urcaţi, cu grijă... unu... doi... trei... al nostru-i viitorul! Anonim
Haideţi! Anonim

Pe covorul meu zburător, eu mă lansez spre Luna Poezif
îndărătul maşinii de scris luna îmi cere o ţigară şi un foc Ela Roseni
ah! am scăpat mingea peste vraful de manuscrise! Ela Roseni
la Est, nimic nou... a, da! aici ajunge soarele intai, apoi la Vest... dar pleaca tot asa repede. Michel

Am intins un fir de la vest pina la est, nu s-a rupt niciodata, de ce? e un FIR in FILigranul sufletului. Michel
şed pe covor, aşa nu mă vedeţi din stradă, mă ascund ca să meditez, la ce? Liliana
este posibil este real este un du-te-vino între palma dreaptă şi palma stângă
între care circulă, hămesită, zeiţa merelor pădureţe Ela Roseni

Restaurantul "În ţara surâsului", pe strada Paul Verlaine, 2 paşi spre... Nord C a r r a

17 comentarii:

C a r R a spunea...

.
.
.
.
.
.
.
pofticiosi de cirese, mure si capsuni

Anonim spunea...

Pasii tai marunti netezesc asfaltul

Anonim spunea...

nici lupii cenuşii alergând din irişi
printre copacii din mâlul multicolor

Anonim spunea...

sar din frunzà în frunzà pe deasupra bàltilor de apà
(je saute de feuille en feuille par dessus les flaques d'eau)

Anonim spunea...

de ce să vărsăm lacrimi dominatoare când ştim atât de bine să urlăm bâlbâit

Anonim spunea...

lacrimà dupà lacrimà bàltile se reunesc si pluteste pe-aceste ape o palarie de hârtie

(larme aprés larme les flaques se rejoignent et flotte sur ces eaux un chapeau de papier)

Anonim spunea...

covorul meu indian simt ca va intra la apa

Anonim spunea...

Imi pierd urma in negura amintirilor

Anonim spunea...

si-mi pastrez umbra: credincioasa transparenta lipicioasa

Anonim spunea...

eu aleg să joc şotron pe spinarea curcubeului. înainte de preludiu

Anonim spunea...

in zori de an ma uit in juru-mi
.... un cosmar sau vis ?
..sau poate Turnul de fildes d-un curcubeu va fi fost naruit
si pasul meu pe ling-ai vostri pasi se simte
mai putin insingurat
sa nu mai plingem, suntem gata, pregatiti,
avem.... Covorul Fermecat care ne astepta
urcati , cu grija.....unu... doi... trei...al nostru-i viitorul !
Haideti !

Anonim spunea...

pe covorul meu zburator, eu ma lansez spre Luna

(sur mon tapis volant, je me lance vers la Lune)

Anonim spunea...

Îndărătul maşinii de scris luna îmi cere o ţigară şi un foc
ah! am scăpat mingea peste vraful de manuscrise!

Anonim spunea...

la Est, nimic de nou... ah da! ajunge soare inainte la Vest... dar a plecat tot asa repede. :)
Am pus un fir de la vest pina la est, nu se rupt niciodata de ce ca un fir in FILigranul sufletului.

Anonim spunea...

Sed pe covor, asa nu ma vedeti din strada,
Ma ascund ca sa meditez,
La ce?

Anonim spunea...

este posibil este real este un du-te-vino între palma dreaptă şi palma stângă
între care circulă, hămesită, zeiţa merelor pădureţe

Anonim spunea...

Restaurantul In tara surasului, pe strada Paul Verlaine, 2 pasi spre... Nord