august 21, 2007

Portretul lui Titi

Salut cititorule: acesta e romanul vietii lui Titi.

Ma gandesc sa-l editez, caci editoarea face presiuni asupra mea. Dar inainte de a face acest pas important, vreau sa ma consult cu tine! Totul a inceput la sfarsitul lui aprilie, inceputul lui mai 2006. Asa ca m-am decis: incepand de azi ma asez zilnic la tastatura si o sa fac protretul acestei Titi, care a intrat in viata noastra tiptil-tiptil!

Nasterea lui Titi.

Titi s-a nascut in anul de gratie 2004, in data de 13 februarie. Stiu ca e ziua de 13, nici mie nu-mi place si sunt chiar superstitioasa pana la spaima cand acea zi pica intr-o vineri, dar, asta e cruda realitate, Titi e nascuta in data de 13. S-a nascut la o ferma in apropiere de orasul L. si acolo a facut primii pasi si a petrecut primele saptamani din viata. Pe domeniul doamnei A. Este un domeniu imens, in mijlocul caruia troneaza ferma familiei, si in gradinuta din fata caselor, oriunde iti intorci privirea, doar mimoze, mimoze; nasterea lui Titi a avut loc in prezenta acestei plante "mimoza". Mama ei, M., a fost de acord, mai mult sau mai putin, sa o adoptam pe ultima ei fetita. Titi provine dintr-o familie numeroasa, dar motivul pentru care am adoptat-o nu este legat de greutati ci de cu totul si cu totul altceva, iar eu nu am sa spun mai multe! Deocamdata! Psssst!
In ziua cand am decis sa o aducem pe Titi acasa, am fost insotita de P., am plecat cu masina si imi amintesc ca ne-am pierdut pe drum. Pana sa ajungem acolo, i-au fost facute analizele medicale si doctorul domeniului ne-a asigurat ca are o sanatate de fier, doar sa nu-i dam lapte nefiert prea mult, ca sa nu aiba diaree, imediat dupa calatorie: da, calatoria de la domeniul doamnei A. si pana la noi, la L. Am fost foarte emotionati, mai ales eu, imi tremura actul de identitate in mana, asa ca l-am bagat in poseta... Ce de amintiri. Ah, nu pot sa continui acum, caci Titi (azi are doi ani si jumatate) a venit in birou si nu ma lasa in pace, e foarte cumintica si cum s-a dezvatat sa faca pipi oriunde s-ar afla, ma anunta prin du-te vino in jurul meu si prin camera sau in bucatarie, depinde unde ma gasesc, ca sa o duc eu la "asa-zisa olita'". Am sa fac o pauza ca sa ma ocup de maruntica mea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

De la minunat in sus spre ... nemaipomenit. Cre' ca te prinde mai bine proza...
Drag,
M