mai 05, 2007

salata de rime


o rima verde etalata pe un fund de farfurie
fixeaza cu furie un far
pentru pierdutii in oceanul
de alge, verzi, de rime, pe fund...

o rima rosie aruncata
peste cea verde
inghesuie usturoaiele rime
ce hodinesc pe margine

se amesteca bine patrunjelul
din rime, taiate scrupulos
strapunse, cu un sos
de un portocaliu gustos

albastrul rimeaza cu inima
albastra: imi chiuie si-mi face
cu ochiul rimelat, fara rima...
(se lasa totul la rece un timp, apoi... se consuma)

se serveste intr-o singura imbucatura: "o rima verde etalata pe un fund de farfurie fixeaza cu furie un far pentru pierdutii in oceanul de alge, verzi, de rime, pe fund... o rima rosie aruncata peste cea verde inghesuie usturoaiele rime ce hodinesc pe margine (respiratie scurta) se amesteca bine patrunjelul din rime, taiate scrupulos strapunse, cu un sos de un portocaliu gustos (respiratie foarte scurta) albastrul rimeaza cu inima albastra: imi chiuie si-mi face cu ochiul rimelat, fara rima..."

2 comentarii:

Anonim spunea...

aceasta salata de rime
este un cadou care inlocuieste
premiul Oscar pentru 100 de tripoeme

http://marinela-serban.weblog.ro/2007-05-06/151087/1001-de-poeme-%C3%AEn-trei-sau-aluzii-la-iluzii.html

lectura placuta
ne revedem la 200 de tripoeme
ne revedem la 300 de tripoeme
ne revedem...

Ela Roseni spunea...

Eeeee, mulţumesc cu întârziere...
Ne vedem la 1001 tripoeme la o salată adevărată, poate franţuzească :-)
Îmi place când sentimentele pe care le trezesc prietenilor sunt ... chiar şi ...culinare :-)
(http://haiku.weblog.ro)